Arkadaşlar bebegim 3 ay 22 gunluk hep molfix bebek bezi kullanmıştım ama son zamanlar da değişti ıslaklık cizgisi yok pire soft aldim ondada taşma yapiyor molfix iyidi son seri beni üzdü yillarin bezi mahvolmuş altina yaptigini nerden anlayacağız neden cizgiyi kaldirdilar ya bezi degistirecegim bitsin diye uğraşıyorum sizve slepy mi baby turco mu ?