EFSUNHANIM Rab_ay Asla rahatsız olmam çünkü kendim de öyle seviyorum annem anoşum bebeğim ballı çöreğim buna benzer bir çok şey 😒
sezer2022 Rab_ay hamileyken uyardım sakın annecim deme diye 🙈 sağolsun demez ama ablam annecim der arkadaşlarım annecim der doğalmış meğerse
ArsAyz Rab_ay Rahatsız olmuyorum. Torunlarını da sayıp şu kadar oğlum var benim diyo yine rahatsız olmuyorum 😂 Küçük oğlum herkese anne diyor ama o biraz rahatsız edici 😅
Keremikobayky Benimkide öyle malesef sinir oluyorum ama bişey diyemiyorum o annem annem dedikçe babaannesi diye cümleler kuruyorum ama anlamıyo
Rab_ay Keremikobayky ilk zamanlar sevdigi için diyor diye önemsemedim ama artık benden daha fazla demeye başladı surekli: “Annem sen uyandın mı? Annem gel yanıma. Kizim sen ağladın mı annecim?” Her cümlede annem diyor ve açıkçası rahatsiz olmaya basladim
EFSUNHANIM NeclaLeylaCeydaOhnealaneala anne olan benim yavruma anne diyorum oda kendi yavrusunun yavrusuna annem diyor ne hoş Fikriniz başka olabilir Benim hoşuma gider ilgili babaanne olduğu için sevmese daha mı iyi veya değer vermese Bazı şeyleri kendimiz için de düşünmeliyiz yarın öbür gün biz de onların yerinde olacağız Şahsen torunuma annem demem gelinimi rahatsız edeceğini düşünmek bile istemem
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben aşırı rahatsız oluyorum ya çok gıcık oluyorum. Tavrımı koycm diyorum koyamıyorum. Siz nasıl tavrınızı koyuyorsunuz
Rab_ay NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben de kirmak istemiyorum anliyorum cok seviyor ama baska sevgi sözcüğü kullanabilir…kizim daha küçük ama konuşmaya başlayınca ona dedirtmeyi düşünüyorum babanne sen benim annem değilsin beni başka şekilde sever misin vs diye. Aklima bi tek o geldi bi ona kırılmaz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Rab_ay bebişiniz ne kadarlk:) benm kzıım daha yaklaşık 4aylık. Konusuck cümle kuracak ben o zamanı bekleyemem ya 😂
Rab_ay NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benim kziim da suan 8 aylik 😅 ama kayinvalidem asiri hassastır hemen üzülür aglar korkuyorum o yuzden söyleyemeye
acemi92 Rab_ay büyün kayınvalideler aşırı hassas herşeye ağlıyolar mı ya benimkide aynı gözünün üstünde kaşın var denmiyor tansiyonlar fırlıyo hemen 😁