Gece saat 2de ateşi 38 oldu şurup verip ılık duş aldırdıktan sonra azcık düştü uyuyor ama 11dk bi ağlamayla geri kalkıyor ateşi de hemen çıkmaya müsaitti sabaha kadar çok zorlandım sabah kalktımda burun akıntısı başlamıştı bide eli devamlı ağzında ve ağzının suyu durmuyo ama görünürde dişde yok bu dişten ötürü müdür nezle mi oluyordur acaba