seboss35 elif111522 Eşim çalışıyor yemekte yok bende oğlumla kendime domates çorbası ve fırında patatesli tavuk yaptım yanında da ben içecek içerim oğlum da kavun falan yer öyle
[silindi] elif111522 buzlukta anacigimla beraber dogumdan once yaptigimiz mantilar bugun kurtaricim oldu oyuzden Gunun menusu: Mantı 😃
Hlalhlalhlal elif111522 akşama bekarlığa veda partisine gidiyorum orda yiyeceğim.Neden bekarlığa veda ederken parti yapıyorlar bilmiyorum ama olsun beni yemek zahmetinden kurtardı 🫠
Sevdimbaknehalegeldim Bende ne yapsam diye düşünüyordum tavuk döner söyleriz ya dışardan 😀 yemek yapasim yok ama çok da pahalı 😕