2 gunluk bebegimi basta emzirmekte zorlaniryorduk. Simdi emiyor ancak yetmedigi icin cisini yapamıyor sanırım. 15 saattir falan hiç çişini yapmadı. Mama yedirmeye çalıştım 30 cc hepsini yediremedim. Uykusundan uyandıramıyorum. Böyle bir sorun yaşayıp çaresini bulan var mıdır? :(