Hanımlar merhaba, doğum yapali 3 yıl oldu . Ve göbeğim o kadar fazla kalmamıştı, ama özellikle son birkaç aydır aşırı büyüdü , anlamıyorum yani , neredeyse altı aylık hamile gibi duruyor . Sinirlerim bozuldu iyice . Bir çocuk digurmakla bu hale gelir mi ya normal mi ? Hani spor yapmaya çalışıyorum ama zor . Normalde kilom yok hani kilolu isen ondan çıkıyor derseniz . Sizce normal mi ?