Hayathayal bence dogdugunda alıstırınca bebek daha kolay alır gibime geliyor bu benim görüşüm. Ben dogdugunda direk verdim sanki anne sütü emer gibi emmeye basladı ve 3.5 aylık onsuz durmaz yani her seyimiz oldu. Suan belki hiç vermediginiz icin zor olabilir yada şöyle denerseniz belki olur. Anne sütü veya mamadan sonra biberonu cekip saniyesinde emzik verin biberon sanıp emebilir bi süre sonra