Normalde yerli dizileri çok uzun olduğu için izlemiyordum. Ama fragmanlarda psikolojik yönleri olan bir dizi gibi geldi. 18 yaşında greys anatomy e başlamış hala izleyen 17. Sezona gelmiş insanım 😂😂 yabancı dizide yeri geldi 1 günde 1 sezon bitirmişimdir. Tabiki bekar ve çocuksuz olduğum hayatımda bu kadar sorumluluk olmayan dönemlerde. Şimdi çöp adamda 4. Bölüme zor geldim pazartesi. Başladığım şeyi yarım bırakmaktan nefret ederim. Takıntı olur. İyi de olsa kötü de olsa bitirmek isterim. Oyunculuklara lafım yok ama biraz yavaş ilerliyor gibi geldi. Bu diziyi izleyenler seviyor mu? İleriki bölümlerde güzel sahneler vaadediyor mu? Gerçeklikten uzak olabilir ama sonuçta bir dizi. Merak ettim izleyenler yorum yaparsa sevinirim 😋😂