Selamlar. 4 aylık kız bebeğim var ve dışkılama sonrası muhakkak belden sızıntı yaşıyoruz. Bezden kaynaklı oluyor diye düşünüp 3 farklı marka değiştirdim fakat hepsinde aynı şeyi yaşadım. Bezi katlayarak sızıntıyı engellemeye çalışıyorum ama o konudada fayda bulamadım. Gün içinde olur olmadık her yerde bunu yaşıyoruz ve çok muzdarip oluyorum. Sizlerde yaşadınız mı? Ne yapmam gerekir?