Kızlar ya oğlum 13 ay 20 günlük geçen hafta doktora götürdüm bir yaş kontrolü için değerleri biraz düşük çıktı demir ve kan damlasına başlattı tekrar bu aralar gözlemlediğim kadarıyla kan damlasını kullanıyoruz kabızlık zaten yapıyor ama uyku da yapıyor gibime geliyor bebeğim tek uyku yapıyor bir saatten fazla uyuyor uyandığı zaman da tekrar emip uyumak istiyor ilaçtan kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü gece uykuları düzenli ve daha öncesinde böyle olmuyordu aranızda bu ilacı kullanan var mı yan etki mi bu ne anlayamadım ben yardımcı olur musunuz lütfen 🙏