ela58 2.5 aylikBebeğim az önce kendi kendin oynarken sanki anne dedi gbi geldi bu ayda böyle birşey diyebilir mi acaba
ikibebelikanne ela58 Kendi kendine oynaması ve anne demesi🤔 2 buçuk aylık bir bebekten bahsettiğinize eminmisiniz?
evam15 ela58 olabilir canım bazen sesler çıkarıyorlar bizden duyduklarını taklit ediyorlar inni inni diyordu bizimkide ama ne dediklerini bilmiyorlar öyle çıkıyor ağızlarından 4 buçuk aylığız bizde😂
Egehan123 ela58 ablacım 2.5 aylık bebeğin oturmayada başlamıştır 😅 yanlış anlamada 2.5 yaşında ki bebe neyle oynayacak süt kuzusu daha agu der lafım yok daha gazı yeni Bitmiştir
ela58 ikibebelikanne oyun halısında oynuyor kendi kendine.anni gbi bir şey dedi ama tabi erken bnde biliyorumda yinede sormak istedim