Benim oğlum 4 aylık doğduğunda poposunda epey olmakla birlikte ayak bileğinde de morluk vardı doktorumuz bunun normal olduğunu zamanla geçeceğini söyledi ayak bileğinde ki geçti çok silik bir şekilde ama poposu hala yoğun bir şekilde mor . Korkmayın geçmese bile zararlı bir şey değil aksine ben banyo yaptırırken gülüyorum 😂