Evremmerve Merhabalar baktım herkes kaynana elti görümce postları açmış bende değişiklik yapıp Samsung Galaxy a50 telefon kullanan varmı bilgi almak istedim inşallah topa tutulmam😂
Alibinnur1707 Evremmerve 2 ay oldu alalı canım fotoğraf içinok güzel çekiyor bi sürü fotoğrafım var baya 12 tane uygulama var iki tanesi oyun hatta biride pubg eşim oynuyor 😂
Evremmerve _07cinarhsn bende araştırdım fotoğraf cekemyi çok severim bebişin bool bol fotoğraflarini çekmek için istiyorum kamerası güzel diyorlar ama Samsung telefonlar niyeyse bir süre sonra kasma yapıyor donuyor yavaşlıyor inşallah öyle sorunlar yaşamam bnde bugün indirimden faydalanıp almayı düşünüyorum
_07cinarhsn Evremmerve her telefon öyle bence sanırım iphone disinda😄 bende lg kullanıyorum 5 sene falan oldu ama içinde hiç bi uygulama müzik vs olmadığı halde depolama alanı az diyor durduruldu diyip duruyor
Evremmerve _07cinarhsn hiç sormayın ya iPhone de yıllardır Samsung kullanan biri olarak hiç yapamadım onunla 😁 deniyeyim bakalm inşallah değer
Evremmerve Alibinnur1707 kırılmaz cam ekran taktirinca dokunma hassasiyeti düşüyor diye okudum taktirdiniz mi siz