Mgge bebeğim 9 aylıkken rutin kan tahlili istediler gecikmeli 10 ayına doğru yaptırdık. İlk başta 100 kusurler de cıktı takip edelim dedi Çocuk doktoru her hafta kan vermeye başladık. 2. Hafta düşüşe geçti 3. Hafta 1800 lere fırladı. Gastroenterolojiye sevk edildik ve hastane yatışımız yapıldı . Ultrason falan çekildi çevre organlar hepsi incelendi karaciğerle birlikte gayet iyiydi ultrason sonucu . Bizim sadece alt-ast yüksekti diğer tüm değerler normaldi . O kadar çok şeye baktılar ki inanın hatırlamıyorum. Bu süreçte bir önce ki dediğim şeylere çok dikkat ettim . Enginar yedirdim . Sizde çorba şekilde verebilirsiniz , ek gidasına sarımsak doğrayabilirsiniz minik minik çiğ sekilde . Sarımsağın enzimleri düşürme etkisi varmış tesadüfi öğrendim ama ben zaten bilmeden uyguluyormusum 😂 yani şimdilik aklıma gelenler bunlar oğlum 2 yaşın da ara ara kontrol amaclı baktiriyorum ben bir sorun yok çok şükür