arkadaşlar bebegim 4 aylık hep annesütü verdim gündüzleri beyaz gürültü vs bir şekilde iyi uyuyor fakat akşam 8 8.30 gibi emziriyrm iki göğüs doymuyor mu ne yarım saate bir uyanmak istiyor 12 ye kadar emzir kaldır yatır beter oluyorm en azından uyku öncesi gece 1 kere mama vermeyi düşündüm kilo alımı vs iyiydi yani sütüm var aslında ama akşam süt yoğunlaşıyor memede uyuyor tam doymuyor tekrar uyanıyor sorun sanırım bu bizde mama olarakta hippi düşündüm anne sütüne en yakın diye fakat tok tutmuyor demiş kimileri sma mı hip mi alsam blemdm biri beni aydınlatsın benim sorunum zaten doyması noktasında