Alyanrcn Ya emziriyordum göğüsumun ucunu fena acıttı daha 3 aylık bir an verdiğim refleksle çok ağladı iç içine hayatta öyle ağlamaz yavrum korktu birşey olmaz degilmi derler ya odu kopar ne bilim ya çok üzüldüm aglicam aha şimdi 😢
pinkooo_02 Alyanrcn benim oğlumda dün tam uyuttum yatağına koydum bir anda rüzgar şiddetlenmezmi ve kapı hızlı bir şekilde çarptı oğlum korktu kalktı ağladı çok şükür birşey olmadı korkmayın birşey olmaz