Biz yüz üstü durmayı hiç sevmiyoruz bende panik atak var sanırım bebeğimdeki de öyle bir şey hemen kalbi çok hızlı atmaya çırpınmaya başlıyor, ana kucağında yapabildiğimi yapıyorum. 10 dk siyah beyaz ilk kitabım diye bi kitap var ona bakıyoruz, 10 dk kartlar var meyve sebze renk onlara bakıyoruz her gün 1-2 saat de bebek arabasıyla yürüyoruz etrafa bakınıyor, egzersiz yaptırıyorum koluna ayaklarına .. süreleri koşa tutuyorum çünkü öyle saatlerce ders çalışırcasına yormak istemiyorum yavaş yavaş arttırıcam süresini 1 yaşından sonra zaten boyaydı müzikti belki ilgisini çeker zaten okul hayatında yeterince kafası dolcak biraz daha eğlenceli vakitler geçirsin öğrenme aşamaları sıkıcı olmasın istiyorum