Metehan68 benim oğlumda da vardı hemde bayağı çıkıktı. Şuanda 4 bucuk aylık olucaz kendiliğinden gitti. Gözler görülür çıkıntın yok doktormz tamamen 6 aya kadar geçer dedi 🙂 Kafaya takma bana çok dediler kemer al , para bağla vs vs . Kendiliğinden geçti 👍🏼☺️