Merhaba kızlar. Oğlum şuan 5 aylık ve daha öncesinde de bahsettiğim gibi elinde minnak bir fazlalık var o yüzden ameliyat ettirmek istiyoruz. Fakat 3 doktora danıştık 1 i tam zamanında gelmişsiniz ameliyat için tam vakti dedi diğer 2 si ise 1 yaşında yapılması gerektiğini söyledi. Acaba bebişi böyle parmak ameliyatı olmuş ve öneri verebilecek annelerimiz var mıdır?