Merhaba hanimlar bebegim 6. Aylik olacak 1 numara bebelac gold kullaniyorum yaklasik 2 haftadir zorla mama iciyor genelde birakiyor icmek istemiyor 2 numaraya geciyim diyorum.tat farki yok sadece besin degerleri daha fazla biliyorum ama 2 numara daha yogun diyorlar acaba ilk gecis donemine 1 ve 2 numarayi karistirarak mi versem sizler nasil gecis yaptiniz acaba tesekkurler.