Kizlar bugün emzige asiri duskun olan oglumun 2 yasinda emzigini kestim. Gün icinde hicbir skinti ypktu. Uyuturken cok zor uyuttum kesik emzigi istemiyor napcagini sasirdi. Neyse bi sekilde uyuttum. Sonra uykusunda biziklandi emzik istedi kesik emzigi verdim istemedi. Cigliklar icinde aglayarak yataktan kalkti uykusuna devsm rtmedi. Gecede kesin boyle olcak
Ne yapmam lazim ya noyle aglaya aglaya mi geccek