Enlsr bak sana ben bir anımı anlatmak istiyorum benim bebeğim daha 1,5 aylıktı emzirdim doyurdum hâlâ ağlamaya devam etti doymadı sandım 69 CC kadar mama yapıp verdim sonra bebeğim o kadar çok kustu ki ağzından burnundan geldi yani o kadar çok korktum ki sonra bir daha asla mama vermedim. Anladım ki başka bir sıkıntısı varmış yani bebekler sadece aç olduğu için ağlamıyormuş