Ebruue Herkese merhaba bebeğim 4.ayını bitirdi kimi doktorlar 4aydan sonra ek gıda önerirken kimisi 6.ayı doldurunca başlayın diyor. Sizler neye göre ve ne zaman ek gıdaya başladınız. Direkt yoğurt vs yedirmek değil ama minik minik tadıma ne zaman başlamalıyım kararsızım
AviL06 Ebruue anne sütü alan bir bebek 6 ay beklemeli.. önce başlayan kişiler ya mamayla ilerlemiş ve mamadan alacağı vitaminleri bazı doktorlar doğal besinlerden alsın diye ek gıdaya başlayın diyebiliyorlar. Ben anne sütü+ mama olarak ilerliyordum ve anne sütü bitince doktorum 5 buçuk aylıkken ufak ufak basla demişti. Doktorunuz bebeğinize göre hareket etse çok daha iyi olur. Bu platformda bazı anneler erken başlamak istiyor doktor tavsiyesi olmadan ama ben doktorların ışığında hareket etmeyi daha çok tercih eden bir taraftayım 😇
Sila2611 Ebruue bende doktoruma 4 aydan sonra ufak ugak ek gıdaya değilde tadımlara başlasam dedim bana tadım demek ek gıda demek zaten doğru giden bir işi bozmak istiyorsun erken ek gıdaya başlamak demek enfeksiyon riskini ve alerjik reaksiyonları beraberinde getirebilir gerek yok kilo alımımız güzel boyumuz güzel daha ne isteriz dedi meme+mama gidiyoruz doğduğundan beri yani ben erken başkadım bebeğimin hiç bişeyi yok diyende olur ama biraz şansa bırakmak oluyor neden şansa bırakayım ki..
Beratim17 Biz 5,5 aylık olduk doktorumuzun önerisi ile başladık, yogurt ile başladım 3 gün kuralı ile devam ediyoruz