Aslında geç bile kaldığımı dusunuyorum kızlar 32 aylik oğlumu bı turlu alıştıramadım ne klozet ne normal tuvalet oturmak isyemiyo olduğu yere yapıyo lazımlik aldım ama yok yapmıyo artık cevrem baskı yapıyo kocaman oğlan bez takarmıymış bana taktik verin nasıl yapıcam bu arada 11 aylık kardeşi var ondan bezi goruyo