Nrcnkrmn Hatice-24 biz 1 bck 2 aylıkken kestrmıstk sanıyelk bi işlemdı doktor odasında yapmıştı hemende ıyılesmıstı sızınkı büyümüş bırz doktora gotr bı an önce kestr cnm cok basıt ni işlem büyüdkce daha zor olabilir
Hatice-24 Nrcnkrmn çok teşekkür ederim benden götürmeyi planlıyorum merak ettim burda da bu durumu yaşayan var mı diye