ucanbalon Benim de kızım 20 aylık 10 gün önce deldirmiştik. Sadece delinirken aşı olurken ki gibi az ağladı geçti sonra parka götürdük falan oyaladık ama deldirdikten 5 dk sonra ağlamayı bıraktı ve unuttu bile 😊 Zaten ilaçlı küpe taktı eczacı 15 gün sonra çıkarıp kendi küpelerini takabilirsiniz bu aylarda bebeklerin daha çabuk iyileşiyor herhangi bi şişlik vesaire olursa getirin kremi var veririz dedi 😊 Çok şükür bi sıkıntı yaşamadık 😊