ertug199 hamileyken aldığım ilk şeylerden biri iyikide aldım. 6 aylık oldu hala onu kullanıyorum. çok büyük kurtarıcı bide kendini sallamayı öğrendi🤭 çok tatlı oluyor . babyjörn pahalı baya muadil olarak ohyo aldım ohyo olmasaydı mamma alcaktım. diğerleri bence hiç iyi değil. titreşimli elektrikli korkabilir alışmayabilir. ve hiç güven vermediği için almadım onları ucuzdu birde. babyjörn muadiline bak bence.