34 günlük kizim var doğduğundan beri gündüzleri çok uyuyan bir bebek olmadı geceleri güzel uyuyor önceleri memede uyurdu sonra biraz daha pis pislar yatağına koyunca bazen uyup bazen uyumazdi simdi lerce memede de uyumuyor kucağımda da uyumuyor 2 gündür sürekli miz miz kucağımda da durmuyor atak haftasında ondan olabilirmi siz nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi aynı aylık olanlar bi akıl verin