3 ayliktan beri pavlik bandaj takiyoruz, 6 ay olduk ultrasonda degerleri fazla iyileşmis cıkmıyordu bugun ortepedi doktoru röntgen istedi. Ve iyi kotü degil dedi buyuk ihtimal cikarcaz bandajı dedi. Ben sunu anlayamadim iyileşmediyse bandajı neden cikartiyor.