sfnr0 MeetJoeBlack Egeismom Ogulluana Asya3870 Luthientr Niloya_ Bizde 6 7 aylık olduğunda çıkarmak istiyoruz. Defter bedeli ve harç bedeli ikisnide ödüyor muyuz? Birde 4 aylıkken çıkartsak pasaportu düzgün fotoğraf cektirebilir miyiz ki? Ek olarak ne kadar süreli pasaport çıkarttınız? Sanırım en fazla 5 yıllık çıkıyor.
Luthientr Ben de çıkartım 5 ay önce. Benim en garibime giden kimliklerde bebeklerin fotoları yok ama evet pasaportta istiyorlar. Fotoğrafçı biliyor o birkaç kez deneyim poz verdirmeyi başarıyor.
missfortune Luthientr biz de yeni öğrendik bazı ülkeler bebeğin kimliğinde de fotoğraf istiyormuş. O yüzden kimliği de değiştirmek gerekliymiş. Dün gittik fotoğraflı kimlik belgemizi bekliyoruz. Bilmeyenlere duyurulur. Son saniye sıkıntı çekmeyin. Kimlik de değişecek.
Luthientr sfnr0 Benim yeşil pasaporttu defter bedeli ödedik ama harç zaten yeşil pasaportta olmadığı için bilmiyorum. Fotoyu çekerler :) biraz zor oluyor ama yapıyorlar. Bizimki 10 yıllık ama bebeğin en fazla 5 yıllık olduğundan 5 yıllık çıkarttık
Ogulluana sfnr0 yeşil pasaportumuz var bizim sadece defter parası verdik üçümüz içinde 1500 civarıydı diğer detayları bilmiyorum . Ben dizime oturttum fotoğrafcida öyle çekildi fotoğraf ama daha küçüklerde yatırıp öyle çekiliyor. Bebeğe en fazla beş yıl oluyor bizim ki on yıllık
Niloya_ sfnr0 Biz bordo pasaport çıkarttık defter ve harç bedeli ödedik,fotoğrafçı onu ayarlıyor sıkıntı yapmayın 5 senelik çıkarttık en fazla o zaten 2 ay önce başvuru yaptık ertesi gun hemen geldi eve
sfnr0 Luthientr 5 yıllık olunca 4. Yılda falan sıkıntı olur mu acaba çünkü çocuk bays değişmiş olacak
Yasse1208 missfortune ben de bunu araştırdım ama bisey göremedim. Cipli kimlikle girilen ülkeler için mi bu geçerli acaba yoksa her ülke için mi
Yasse1208 Biz 1 hafta önce tam 4 aylıkken çektirdik hiç sorun çıkarmadı zaten gelmemesi gerekiyor , şaşkın şaşkın baktı makinaya çektirdik 😂 biz 3 yıllık cıkarttırdık defter ve harç bedeli ödeniyor bebeklerde de , 10 yıllık olmuyor bebeklerde
Yasse1208 Bu arada bebeklerde 3 yıla kadar ve 3 yıl üstü olarak iki farklı harç var , 5 yıllıkla 10 yıllık harç bedeli aynı yani. Biz o yüzden yüksek harç ödememek için 3 yıllık çıkardık 3 yıllık ve 5 yıllık atasında 1500 tl gibi bi fark var cünkü
missfortune Yasse1208 kimlikle gidilenler için ama bazı ülkelerde pasaport ile uyumlu kimlik de isteniyormuş bize o şekilde söylediler. Son anda sorun yaşamamak adına biz değiştirdik.