Selam güzel anneler, ben üç sene önce memelerimi kucultturdum ve altı ayda bir genel cerrahiye gitmem gerekiyordu kontrole (kalan fibroadenomlarin takibi için). Pandemi patladı, hastanelere gitmeyi bırak dışarı çıkamadık… neyse az önce yerde oğlumun yanına uzanmisken, elime bir şey geldi. Sütyen giymisim de balenin bir kısmı gibi sert. Sonra dedim ki kiz nayninin sende çamaşır yok ki 🤦🏻♀️ biraz inceleyince sınırlarını secemedim ve yuvarlak değil. Fibroadenomlar hem çok acıyor hem de yuvarlak ve kenarları belirgin, kayganlar. Hemen genel cerrahiden randevu aldım ama doktor ameliyattaymis bugün, yarına kaldı. Kimseye de bir şey demedim, endişelendirmek istemedim kimseyi… eşime de rutin kontrol diyeceğim. Ama içim hiç rahat değil, dokunsalar ağlarım hatta🥺 yani yara dokusu da olabilir, kesi yerine yakın çünkü. Ay bilemedim, içimi dokeyim istedim…
Not: son iki ayda 10 kilo verdim hiçbir şey yapmadan ve sürekli midem bozuk gidiyor. Yani alakasizdir da bilemedim. Her tartıya çıkışımda (1 hafta ara ile) -1 görüyorum genelde ve korkuyorum. Dana gibi de yemeye devam, sadece öğlen kahvaltı yapıp, akşam olmadan yeme işlemini bitirmeye çalışıyorum, aralıklı oruç misali… sevinirdim de bir gözüme battı şu an