11 aylık oğlum var hala emziriyorum fakat katı gıda konusunda aşırı seçici. İştahsız değil seçici. Favorisi bebelac kaşık mama ama hep hep vermek istemiyorum. Çeşitli tarifler deniyorum tatmadan eliyle itiyor ya da tadıp ağzından çıkarıyor bu yüzden kendimi yetersiz hissediyorum aç kaldığını düşünmüyorum ama kilosunu biraz daha arttırmak istiyorum 😔