Kbraoguz Merhaba hanımlar. Bebeğim prematüre bir bebek. Daha 51 günlük. Gribe yakalandım emziriyorum. Ne önerirsiniz ne yapmalıyım geçmesi için. Kızıma bulaşacak diye korkuyorum.
MyDarlingSon Kbraoguz Maske tak cok yakınına gidince yani emzirince falan birde tavuk sulu corba iç bıl limonlu falan iyi gelir insallah
Ozlem2904 Kbraoguz bebekler daha çabuk atlatiuor annesi. Maske sık el yıkama hirde ıhlamur içebilirsin parol falan ağrın olursa