Haticeyns 2 yaşında 1 buçuk aydır yaklaşık neredeyse ishal ara ara düzeliyor geri oluyor neler neler denedim ilaçlar yiyecekler herkestemi var bu durum ya nasıl atlattınız
FerideDeniz Haticeyns probiyotik başlayın mutlaka. Enterogermina çok iyi geldi oğluma. Bol bol yoğurt, kefir ve turşu tuketsin.
irem25 Haticeyns bizde de aynı problem var beş gün geçiyor sonra tekrar ishal ve pişik noluyor anlamadım deliricem 🤷🏻♀️doktora götürüyorum reflor veriyor yolluyor tahlil filan yapmadılar hiç size yaptılar mı
Haticeyns FerideDeniz turşu hiç yedirmedim bu zamana kadar yermi bilmiyorum denemem lazım probiyotik reflor denedik o dediğinizi denemedim henüz yarın alacağım mutlaka
irem25 Haticeyns bir gelişme olursa haberleşelim muhakkak muz vs veriyorum ama iştahı da yok ne yapacağımı şaşırdım