Woman35 Kızlar rapor süresinin dolmasına 1 hafta varmış eczaneden alamadım raporla ayda 1 yazılıyor dedi eczaneci zaten günde 4 biberon vermem lazımmış doğru mu bu ? Sizinkiler günde kaç biberon içiyor ve ayda 1 mi yazdırabiliyorsunuz ?
Svgars Woman35 biz ayda 10 kutu alıyoruz yetiyor 5.aydan beri kullanıyoruz şuan 1 yaşında yız çocuk ne kadar içiyorsa o kadar yapacaksın
canikoko Öyle olmuyor aslında şöyle 12 kutu ödüyor devlet maksimum. Ama 2 haftada bir yazdıranbiliyorsunuz yani ayda 24 kutu ediyor
Svgars Radyalsimetri 1 yaşından bir çok şeye azaldı şuan 2 yaşında bir yildır da gelişim maması kullanıyoruz kilo alması için gelişimi gerideydi çünkü