Bebeğim 7 ay 15 günlük ve artık anne yani beşiğinde uyumak zor geliyor sığmıyor ona bende odasında beşiğinde rahat rahat uyutmak istiyorum zaten gündüz her uyuduğunda odasına koyuyorum odasını da seviyor. Sizden ricam kullandığınız uçuk fiyatlı olmayan makul bir bebek telsizi önerisi istiyorum.