Merhaba . Dün sabah 1.5 yaş aşısı olduk . 1 karma, 1 hepatit A, birde opa. Akşama kadar hiç birseyi yoktu sadece hepatit A yapılan kolu şişmişti ve Sıcaktı neyse uyuttum gece 3 de uyandı ateşi var normal mi gün içinde birsey olmayıp gece olması doktora götürdüm giderken yolda kustu. Doktor aşıdan olacağını söyledi ama hiç geceye kalmazdı alo ateşleri. Şuan tatlı bi ısısı var başında normalimi lütfen yazın kusma ve ateş 🥲🥲