Ben doğum öncesi girmiştim. Doğum sonrasında dikiş bölgesini çekiştirmek bana çok makul gelmedi siz öyle diyince şimdi, ben doğumdan sanırım 6 ay sonra falan gittim. Krem kullammadım kimyasal diye. Jilet ile yaptım epilasyonu. Ama ağda ile çekiştirmek bana o zaman da doğru gelmemişti, şimdi de doğru gelmiyor ama bunu bir uzmanla görüşmüş falan değilim.