Merhaba anneler kızım sekiz aylık ve saçları neredeyse çok az incecik yani hiç saçı uzamadı kullandığım şampuan Dalin ve bazen zeytinyağlı sabun da kullanıyorum hakiki ama bir türlü uzamadı sizin önerebileceğiniz bir şampuan var mı ya da bunu yap dediğiniz gibi krem?