Benimdunyamm Kızımın dün ateşi çıktı 38.5 serum takıldı bogazında biraz kizariklik var denildi 37 düştü sabah gene çıktı dönüşümlü dolven ve calpok veriyorum ne yapmalıyım hastaneye götürmeli miyim tekrar
atlassmoms Benimdunyamm bizimde aynıydı 2 gün sürdü fitil yapmıştım en son geçti çok şükür. Antibiyotik kullanmıştım ama doktor bugün birdaha götürdüğümde kullanma gerek yok demişti salgın varmış dikkat edin. Birdaha götürün isterseniz geçmiş olaun