Merhaba canım anneler
Kızımda 6. Ayda farkettiğim göz kayması var. Şuan 2 yaşında. 3 doktora götürdüm ilki profesör adana medline da 6 ay ve 1 yaşta ona götürdüm ve kayma olduğunu anlamadı bile. İçim rahat etmeyince adana dünyagözde Mehmet hocaya götürdüm 1 saat göz kapama yap 3 ay sonra gel ameliyat dedi. Başka doktora götürdüm sevgi göz Murat bozkır hocaya. Kızım hastane ve doktorda kıyamet koparır ölçü aldırmaz baktırmaz oda ölçümünü tam alamadı 6 ay sonra bakalım dedi şuan derecesini tam alamadığım için ameliyat için uygun olmaz dedi. Ama anne yüreği gerekirse olacak tabi ama ameliyata hiç içim sinmiyor böyle göz kayması yaşayan annelerimiz ne yaptınız öneri alabilir miyim nasıl bir yol izlediniz önereceğiniz bir doktor var mı. Şimdiden teşekkür ederim