Burda çok fazla meme reddi başlığı görüyorum, size yardımcı olmak çok isterim, ben de bebeğim 3 aylıkken bu sorunu yaşadım, kendi kendime geri döndürmeye başaramadım araştırdım ve İstanbul Başakşehir Çam Sakura Şehir Hastanesinin bir gebe okulu ve laktasyon birimi olduğunu öğrendim, ben başakşehirde yaşadığım için yüz yüze eğitim almaya gittim ama online şekilde de size yardımcı oluyorlar hemde ücretsiz:) ben bir eğitim aldım ve bebeğimi hep takip ettiler sordular takıldığım yerde ben sordum her an 7 24 ulaşabileceğiniz bir numara oluyor, isteyenlere yardımcı olabilirim detaylı bilgi verebilirim