Keremikobayky benimki de bundan. Doktoruma sorarak kırkı çıktıktan sonra kullanmaya başladım. Kullanırken bebişle göbeklerimiz birleştiği için terliyoruz. O yüzden yazın kullanılması zor olabilir ama diğer kanguruları kullanamadığım için bu kangurudan dolayı diyemiyorum. İlk birkaç gün huzursuzlandı içinde ama şu an kanguruya alınca uyku moduna giriyor. Normalde dışarı çıkmaya korkuyordum, memeden ayrıldığı gibi ağlıyordu çünkü, bununla çıkıp yarım saat bi saat yürüyüş yapabiliyorum.