nvysl Merhaba bebeğim 3 günlük bu da ilk paylaşımım sizce bunlar normal mi kontrol yarın ama içim rahat etmiyor. Huzursuz değil gayet uyuyor emiyor bi sorun yok ama eşim doğduğunda da vardı diyor
MeryemHuseyinli nvysl yok canim bir seye alarji yapmis nesi normal zaten yarin dra gotureceksin korkma birseyelr yazar gecer Ha bide esimde vardi bende vardi kucukken degip kucumseme bebek o daha bir sey olmaz degil bir sey olur de ve druna hemen gorun
hndathn Maalesef alerjiye benziyor zaten kontrolünüz yarinaymis doktorunuzla muhakkak paylaşın bu konuyu
Poncikkkk nvysl yıkadığınız şampuan yada çamaşır deterjanından böyle olmuş olabilir siz bunları değiştirn