parla19 ben doktoruna sorduğumda kolay bir pozisyon değil demişti hani bebeklerden beklediğimiz yapması gerek temel hareketler içersinde bu yok demişti, mesela yürümeye başlarsa bundan önceki oturma ile ilgili evreleri tamamlamış demektir bir sorun teşkil etmez zaten yürüdükten sonra hepsini yapar diye söylemişti bize