Bebeğimin 4 buçuk ay önceki kan değerinde de WBC yüksek (13.5 çıktı) çıkmıştı doktor az bir enfeksiyon var demişti. Şimdi tekrar kan verdik WBC yine çok az yüksek (14.8 çıktı) çıktı. Doktor yine çok az enfeksiyon var ama önemli değil dedi. O an sormak aklıma gelmedi. Acaba bebeğimin lökositi sürekli mi yüksek yeni vucudunda sürekli enfeksiyon mu var? Şuan 21 aylık. Yaklaşık 16 gündür Yüzünün dudak altinda kızarıklıklar var çok az da yanaklarda . Doktor egzama yada besin alarjisinden şüphelendi. Ama başka hiçbir belirti yok. Aranızda doktor veya doktor tanıdığı olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.