Buse_asya23
Ispanaklı bir tarifim var
Malzemeler
🔹Yarım havuç
🔹5 yaprak ıspanak
🔹3 yemek kaşığı zeytinyağı
🔹2 kaşık un (ben yulaf ve pirinç unu kullandım)
🔹1 su bardağı su
Önce tencereye zeytinyağını ekledim ve rendelediğim havucu kavurmaya başladım. Daha sonra küçük halde doğranmış ıspanaklarımı ekleyip kavurmaya devam ettim. İyice kavrulduktan sonra 1 su bardağı suyumu ilave edip kaynamaya bıraktım. Daha öncesinde kavurmuş olduğum yulaf ve pirinç unundan 1 kaşık içerisine ilave ettim. (sizin elinizde hazır yoksa eğer, başka bir tencerede 2 kaşık unu yağ ile kavurup pürüzsüz hale getirdikten sonra çorbaya ilave edebilrisiniz.) Çorbanın kıvamını kendinizde ayarlayabilirsiniz. Ben un koyduktan sonra çok az su eklemesi yaptım. İyice kaynadıktan sonra ocaktan alıp ilk sıcağı çıkınca Blenderdan geçerdim. Çok güzel oluyor.