bademli_puding Duru07 yorum yapmiyim her çocuk aynı değildir diyip inşallah seninki uyur diyim bari ne diym 🫠
123PrensAnnesi123 Duru07 kesinlikle aynı değil evet yaramazlık oluyor ama çocuğa bağlı küçüklüğünüze bakın eşinin ve senin ikinizden birine benzicek
Melek3452 Duru07 ilk oglum cok hareketliydi, dur durak bilmezdi, 8 yasinda su anda yinede yerinde durmaz 😂simdide 15 aylik oglum var ilk ogluma gore biraz daha sakin yapida. Insallah da Boyle gider, her cocuk farkli dir anlicaginiz
misssevval Hayır bence karakterle alakalı bir durum cinsiyetle değil. Yaramaz kız çocukları veya uslu erkek çocukları da var
2boymommy Duru07 iki tane oglum var biri 7 yasinda biri nerdeyse 2 aylik. Ikiside uykuyu sevmiyor büyük oglumda bebekken sevmezdi kardeside sevmiyor gerci büyük oglum hala sevmiyor ama allahtan 8de uyku vakti diyince istemeye istemeye gidip uyuyor 😅 görümcemin ogluda ayniymis sonra onun kizi oldu allahim kiz uyumak icin yasiyor resmen 😂
mnkanne1 Duru07 bence şimdiki çocukların çoğu hareketli oluyor eşim de bende usluymuşuz ama benim bebem kurtlu maşallah hep kaynıyorlar 😃
Zumradmr_11 14 aylik oglum uyku konusunda beni hiç yormadi (atak donemleri haric o zamanlwr uykuya geciste cok zorlanıyordu) genel olarakda uysal bi cocuktur yurudukten sonra hersey daha kolaylasti benim icin daginiklik ufak tefek yafamazliklar oluyor o kadarida olsun tabiki
Azizbebek Duru07 alakası yok bence kız erkek fark etmiyor 😅ama bende bı oğlan var sabah kalkar akşama kadar yaramazlık ağlar uyumaz sendroma bağlıyorum bunu geçer inşallah 😅
Mel955 Benim de bi buçuk aylık erkek bebeğim var. Günü gününü tutmuyor uyku konusunda, ilerde de nasıl olur bilmiyorum ama alt değiştirmek işkence onu söyleyebilirim 😂 bezini açar açmaz fıskiye gibi yıkıyor her yeri ahdhaj
01Keziban Mel955 ahahah benimde 4 aylık oğlum var aynı durumu bende yaşıyorum alt değiştirmeyi sevmiyor her değiştirmemde tekme atıp duruyor her değiştirmede yüzümü ıslatıyor bazen üzerime kakasını bile yaptığı oluyor
Busraaa92 Duru07 çok şükür oğlum çok uyumlu bir bebek tabi atak zamanları aşı zamanları ister istemez huzursuzluğu oluyor ağlıyor Buda çok normal ama bize ayak uyduran gezmeyi seven bir bebek ama çok hareketli 5. Ay’la birlikte daha da hareketli olmaya başladı ama Buda normal 😀
Aylizzmm Duru07 Bence çocuğun karakteri ile alakalı oğlum 4 yaşında oladar sakın bir bebeklik dönemi olduki hiç bir eşyamı kaldirmadim kilitlemedim ama kızım 16 aylik servise bile tırmanıyor ne var ne yok kurcalar evi tek başına altını üstüne getiriyor
ArsAyz Duru07 İki oğlum var büyük uykuya çok düşkün ses dahi duymaz uyurken. Küçük de çıt sesi çıksa da uyansam deyip fırsat kolluyo sabahın kör vaktinde kalkıyo mesela 😂 Cinsiyetle alakalı olduğunu sanmıyorum. Ama şöyle bir gerçek var erkek bebeler çok gazlı oluyo ya 😅
Wanderlust Duru07 2,5 yas oglum var ne dis cikarirken anladik ne kriz ne atak yasadik sunnet oldugu ilk gun dahi aglamadan sorunsuz duzeni bozulmadan gecti🧿 her cocuk bir degil elbet ama benimkini goren boyle 10 tane buyuturum ne guzel kurallara uyuyor yaramazligi yok bicir bicir konuskan cok da sosyal bir cocuk. Evet hareketli oluyorlar ama o da yasi geregi cok normal kiz cocuklariyla yan yana gelince goruyorum ki kizlar cok cok daha fena olabiliyormus. Darisi basiniza diyeyim hayirli ugurlu olsun simdiden🙏🏼
Derya-Anne Duru07 ya aslında her çocuk farklı oluyor gercekten uysal olan erkek çocuğu da var düz duvara tırmanan erkek çocuğuda var huysuz olanda var uysal olanda var mesela benim oğlum 2 yaşını 1 ay 27 gün geçti 2 yaş sendromu dibine kadar yaşıyoruz ama bebekliğinde öyle kolikmiş gazmış cartmış curtmuş hiçbirini yaşamadık emdi gazını çıkardı uyudu emdi gazını çıkardı uyudu derken 2 yaşını geçti ama yaramazlikta üstüne tanımam düz cmduvara tırmanır yapmaz dediğin ne varsa yapar durdan sustan anlamaz çocuk resmen ayaklandıktan sonra bı âlem oldu ama mesela 1 tanede kızım var 4 buçuk yaşında 3 buçuk ay sonra 5 yaşına giricek bebekken nereye koysam orda dururdu gıkını çıkartmazdı hala da öyle çok yaramaz değildir ama kardeşine uyunca evin anasını ağlatıyolar o ayrı tabi🤣 bende cinnet geçiriyorum o da var 🙄 Allah’ıma şükürler olsun 2 çocuğumda mazlumdu küçükken o yüzden pek bı zorlanmadım ben zorlandığım zamanlarda oldu ama çocuklara bakım konusunda değil ev işleri yemek vs konusunda