Tugce0707
Mehtap08 hep kucağımda gezdirdim sürekli sarıldım, çok ağladığında camdan baktırdım aynalara baktırdım çünkü ayakta sallanmayı asla kabul etmiyor, her memeye yeltendiğinde su verdim kucağımda pışpışlayarak dolandım bütün evi, zaten çok uzun sürmedi iki gece de bitti ama sizin bebişlerim huyu nasıldır bilmiyorum sadece ilk günler sabretmek gerek sonrası inanılmaz rahat oluyor. Ben iki gün yanındaydım ama 3.gece kürtaj için hastaneye yatmam gerekiyordu o gece annem uyuttu ben olmayınca memeyi de unutmuş biraz işim kolay oldu o yüzden ama bugün 5.gün hala ara ara meme krizi geliyor ama ilaç kullandığım için veremiyorum dikkat dağıtıyorum sürekli, yapmadığım şebeklik kalmamıştır açıkçası. Bir ay önce yine gece emmesini kesmeyi denemiştim ama krizlere girdi nefes kesilecek kadar ağlıyordu sabredemedim çok yoruldum geri meme verdim ama şimdi doktor veremezsin dedi ilaçlar yüzünden mecbur olduğum için pes edemedim kolay oldu diğer türlü vicdan yapmıştım dayanamamıştım açıkçası. Büyüdükçe bıraktırma işi daha kolaylaşıyor o da bi gerçek yani 10 aylıkken beni mahvetmişti ama 11 aylıkken tekrar denediğimde daha az krizlere girdi