Kızlar şimdiye kadar bu kadar değildi bide hasta oldu acaba o yüzdenmi diyorum 4 tane diş çıkarttı ama böyle yapmamıştı emekler ağlar yatar ağlar koltuğa çıkmaya çalısır düşer ağlar odadan giderim ağlar yanına oturur oyun oynarım üstüme çıkmaya çalısır yapamazsa ağlar atakmı anlamadım atak bitmişdi dün atak takvimine göre anlamadım gitti ek gıdada çorba yerse yiyo muhallebi yapıyorum ağzını kitliyo yada kusma gibi reflekler yapıyo sizdede böyle oldumu geçiyomu zamanla